040FIT

MEEST GESTELDE VRAGEN OVER HET CORONAVIRUS

Zijn de 040FIT clubs net als alle andere Nederlandse fitnessclubs gesloten?

Vanwege het coronavirus zijn de 040FIT clubs om gezondheidsredenen van onze clubleden én personeel ook gesloten tot 28 april.

Wordt er compensatie gegeven na sluiting van de clubs?

Ja! Onafhankelijk van de periode dat wij gesloten moeten blijven: jij krijgt de periode die je betaald hebt, en niet van onze club gebruik hebt kunnen maken, van ons terug. Dit kan op twee manieren:

1. De te vergoeden tijd wordt verrekend met de toekomstige incasso’s van het jaar 2020;
2. De te vergoeden tijd wordt aan het einde van de looptijd van het abonnement verwerkt. Wanneer we definitief weten dat we weer open kunnen kun je bij mij doorgeven voor welke optie je graag wil gaan.

En… bij heropening van onze club gaan we jullie hoe dan ook op een leuke en gezellige manier bedanken voor jullie vertrouwen!

Waarom zijn de 040FIT clubs gesloten?

De overheid heeft in een aantal opeenvolgende landelijke persconferenties aangekondigd dat alle scholen, horeca en sportclubs dicht moeten. Om die reden zijn de 040FIT clubs genoodzaakt te sluiten tot 28 april om zo verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.

Hoe is het met jullie trainers en personeel?

Leuk dat je je dit afvraagt! Het gaat gelukkig goed en wij zorgen ervoor dat ze fit blijven. De clubs zijn extra schoongemaakt en wij zorgen ervoor dat we jullie weer kunnen verwelkomen bij onze clubs zodra wij van de overheid groen licht krijgen om open te gaan.

Ik wil graag thuis sporten. Bieden jullie hier iets voor aan?

NIEUW: 040FIT Online!

Met 040FIT Online! helpen we jou om thuis verder aan je sportdoelen te werken. Tientallen workouts, trainingsschema’s, tips en voedingsadviezen staan voor je klaar. Ook is het mogelijk om een persoonlijk trainings- en voedingsplan te laten opmaken door jouw 040FIT-coach. Kies het thuis-programma wat het beste bij jou past. Kijk snel op: https://www.040fit.nl/040fit-online

Kan ik mijn lidmaatschap wijzigen vanwege het COVID19?

Je kunt je lidmaatschap blijven gebruiken, inclusief de mogelijkheid via 040FIT Online! Voor wijzigingen aan je lidmaatschap zijn dezelfde regels als voorheen van toepassing. Jij krijgt ALLE TIJD die je betaald hebt en niet van onze club gebruik hebt kunnen maken van ons terug.

Kan 040FIT mijn lidmaatschap niet gewoon bevriezen/blokkeren?

Op basis van de huidige situatie kunnen we helaas je lidmaatschap niet zomaar bevriezen maar jij krijgt ALLE TIJD die je betaald hebt en niet van onze club gebruik hebt kunnen maken van ons terug.

Wordt mijn lidmaatschap geïncasseerd?

We zijn ons bewust van alle ongemak voor onze leden en daarom krijg jij ALLE TIJD die je betaald hebt en niet van onze club gebruik hebt kunnen maken van ons terug. Voor nu blijft alles gewoon doorlopen als normaal.

Heb je een vraag die nog niet beantwoord is? Mail naar info@040fit.nl.